جلسه بررسی قرارداد خرید زیرسیستم کتابخانۀ دیجیتالی

۲۹ دی ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۴۷۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۳۶۳
جلسه بررسی قرارداد خرید زیرسیستم کتابخانۀ دیجیتالی جهت کتابخانۀ پردیس تحصیلات تکمیلی خودگردان دانشگاه برگزار شد.
جلسه بررسی قرارداد خرید زیرسیستم کتابخانۀ دیجیتالی

جلسۀ بررسی قرارداد خرید زیرسیستم کتابخانۀ دیجیتالی به منظور بهره‌برداری در کتابخانۀ پردیس تحصیلات تکمیلی  خودگردان دانشگاه در روز چهارشنبه 22 دی ماه با حضور آقای دکتر طاهری رئیس کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد، آقای جراح مدیر شرکت پارس آذرخش و جمعی از کارشناسان کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد و شرکت پارس آذرخش در محل کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تشکیل شد. در این جلسه، خدمات ارائه شدۀ این شرکت در پشتیبانی سیستم کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه مورد بحث و گفتگو قرار گرفته و قرارداد فروش زیرسستم جدید کتابخانۀ پردیس تحصیلات تکمیلی خودگردان مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت که موجب اضافه شدن موارد زیر در قرارداد جدید اضافه شد:

  • شرکت پارس آذرخش تعهد می‌نماید سیستم کتابخانۀ دیجیتالی در تمام روز‌های هفته به صورت 24 ساعته ارائه خدمات نماید و در صورت قطعی یا وجود هر گونه مشکل دیگری در هر یک از بخش‌ها و خدمات سیستم نرم‌افزاری (نظیر تورق و ...) به استثنای موارد تبصرۀ 3 مادۀ 5، به صورت سریع اقدامات لازم صورت گیرد و مشکل مرتفع گردد.
  • تنظیم پشتبان‌گیری مقطعی و اتوماتیک از اطلاعات توسط سیستم کتابخانۀ دیجیتالی به عهده شرکت است.
  • تهیۀ نسخه پشتیبان و نگهداری از آن به عهدۀ دانشگاه است.
  • شرکت پارس آذرخش تعهد می‌نماید که امکان پشتیبان‌گیری با ابزار RMAN را در سیستم کتابخانۀ دیجیتالی راه‌اندازی نماید. RMAN مخفف Recovery Manager است که ابزاری مفید در بانک اطلاعاتی اوراکل جهت مدیریت نسخۀ پشتیبان و بازیابی پایگاه داده است. با استفاده از این ابزار، امکان پشتیبان‌گیری آن‌لاین و به هنگام کار بانک اطلاعاتی وجود دارد.

در انتهای جلسه، مقرر شد زیرسیستم جدید کتابخانۀ پردیس تحصیلات تکمیلی خودگردان در اسرع وقت توسط شرکت پارس آذرخش نصب شود.

 

کلید واژه ها: بررسی قرارداد خرید زیرسیستم کتابخانۀ دیجیتالی کتابخانۀ پردیس تحصیلات تکمیلی خودگردان دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :