کسب رتبۀ نخست در نهمین جشنوارۀ وب و موبایل ایران توسط وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۷۹۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۳۵۸
وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب رتبۀ نخست از دیدگاه مردمی (کاربران) در نهمین جشنوارۀ وب و موبایل ایران شد.
کسب رتبۀ نخست در نهمین جشنوارۀ وب و موبایل ایران توسط وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی

وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه موفق به کسب رتبه نخست از دیدگاه مردمی (کاربران) در نهمین جشنوارۀ وب و موبایل ایران در گروه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شد.

در این جشنواره که اختتامیه آن، در تاریخ 28 بهمن 1395 در سالن همایش‌های پژوهشگاه نیرو برگزارشد، حدود 15 هزار وب‌‌سایت و 4 هزار اپلیکیشن موبایل در 4 گروه وب و 20 گروه موبایل به رقابت پرداختند که وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه موفق به کسب رتبۀ نخست از دیدگاه مردمی در گروه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شد. جشنواره وب و موبایل ایران از معتبرترین جشنواره‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که با هدف تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی اسلامی در فضای مجازی برگزار می‌شود که وب‌سایت‌های شرکت کننده بر مبنای آراء مردمی و کارشناسان حوزه وب مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.

لیست وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های برتر انتخاب شده در این جشنواره از طریق آدرس زیر قابل دسترسی است:

http://www.iwmf.ir/winners/1395

کلید واژه ها: وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی رتبۀ نخست از دیدگاه مردمی کاربران نهمین جشنوارۀ وب موبایل ایران


نظر شما :