فعال شدن پروفایل کاربری اساتید مدعو در سامانۀ کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه

۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۴۳۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۸۹
پروفایل کاربری اساتید مدعو در سامانۀ کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه به جهت بهره‌گیری از این سامانۀ اطلاعاتی فعال شد.
فعال شدن پروفایل کاربری اساتید مدعو در سامانۀ کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه

پروفایل کاربری اساتید مدعو مربوط به نیمسال اول سال‌ تحصیلی 97-1396 در سامانۀ کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه ایجاد گردیده است و هم‌اکنون اساتید محترم می‌توانند با نام کاربری (کد ملی بدون صفرهای ابتدایی) و گذرواژه (کد ملی بدون صفرهای ابتدایی)، به مدت یک نیمسال تحصیلی از منابع و خدمات سیستم کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه استفاده نمایند.

لازم به ذکر است اساتید مدعوی که دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی هستند یا اساتید غیردانشجویی که قبلاً در این سامانه عضو شده‌اند، با اطلاعات پروفایل کاربری قبلی می‌توانند به سامانۀ کتابخانۀ دیجیتالی دسترسی داشته باشند و از منابع و خدمات این سامانه استفاده نمایند. اساتید محترم توجه داشته باشند به منظور امانت گرفتن منابع فیزیکی، تحویل کارت شناسائی (ترجیحأ کارت ملی) به کتابدار میز امانت الزامی است.

خاطرنشان می‌شود که دسترسی به تمام‌متن منابع الکترونیکی نظیر کتاب‌های الکترونیکی، پایان‌نامه‌ها، رساله‌های تحصیلی و سایر منابع اطلاعاتی از طریق این سامانۀ اطلاعاتی برای کاربران امکان‌پذیر است. کاربران توجه داشته باشند که باید در نخستین ورود به پروفایل کاربری خود، به جهت حفظ نکات امنیتی، اقدام به تغییر گذرواژۀ پروفایل کاربری خود نمایند. راهنمای استفاده از کتابخانۀ دیجیتالی در قالب فایل پیوست ارائه شده است.

کلید واژه ها: پروفایل کاربری اساتید مدعو سامانۀ کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد


نظر شما :