برگزاری جلسه رؤسای مجموعۀ کتابخانه‌ای دانشگاه در کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد

۰۶ آبان ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۵۲۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۶۶۴
جلسه رؤسای مجموعه کتابخانه‌ای دانشگاه در کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار شد.
برگزاری جلسه رؤسای مجموعۀ کتابخانه‌ای دانشگاه در کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد

در راستای شروع سال‌تحصیلی جدید و بررسی مسائل موجود در کتابخانه‌های دانشکده‌ای، روز شنبه 29مهرماه، جلسه‌ای با حضور رؤسای محترم کتابخانه‌های دانشکده‌ای در دفتر ریاست کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد برگزار شد. در ابتدای این جلسه آقای دکترطاهری (رئیس محترم کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد) گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات جدید کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد ارائه نمودند، سپس به تبادل نظر در مورد برخی تعاملات کتابخانه‌های دانشکده‌ای و کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد پرداخته شد.

متمرکز کردن تحویل پایان‌نامه‌ها/ رساله‌ها در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، ایجاد پروفایل کاربری اساتید مدعو برای نیمسال تحصیلی جدید، تسویه‌ی حضوری اساتید مدعو و نیز الزام به ارائه‌ی کارت شناسایی هنگام تحویل منابع فیزیکی، متمرکز کردن تهیه منابع الکترونیکی توسط کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و اعلام گزارش‌های درخواستی در تاریخ‌های اعلام شده به کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد، از مهمترین مسائل مطرح شده در جلسه بود.

در انتهای جلسه، ریاست محترم کتابخانۀ مرکزی به همراه رؤسای کتابخانه‌های دانشکده‌ای از ساختمان جدید کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد بازدید کردند.

کلید واژه ها: جلسه رؤسای مجموعه کتابخانه‌ای دانشگاه علامه طباطبائی کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد


نظر شما :