دسترسی آزمایشی به مجموعۀ مجلات انتشارات کمبریج (Cambridge)

۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۵۸۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۶۳۰
دسترسی آزمایشی به مجموعۀ مجلات انتشارات کمبریج (Cambridge) توسط کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد فراهم شد.
دسترسی آزمایشی به مجموعۀ مجلات انتشارات کمبریج (Cambridge)

در راستای افزایش و بهبود دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی اشتراک شده، کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به عنوان یکی از رویکردهای اصلی خود، دسترسی آزمایشی یک‌ماهه به مجموعۀ مجلات انتشارات کمبریج (Cambridge) را از تاریخ 12 آبان ماه 1396 الی 12 آذرماه 1396 به منظور بررسی میزان استقبال و استفاده، برقرار کرده است.

انتشارات دانشگاه کمبریج (Cambridge University Press) وابسته به دانشگاه کمبریج (Cambridge)  با رشد چشمگیر خود در چند سال اخیر به یکی از معتبرترین ناشران تبدیل شده است. این انتشارات عرضه‌کنندۀ بیش از 50 هزار عنوان کتاب از نویسندگان معتبر از 100 کشور جهان و نزدیک به 400 عنوان مجله تخصصی است. مجلات تخصصی ناشر مذکور در تمام موضوعات علمی از جمله علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه و پزشکی است و بیشتر آن‌ها در وب‌آوساینس (Web of Science) نمایه شده‌اند. دانشگاه کمبریج دارای بیشترین تعداد برندگان جایزه نوبل علمی در بین همه دانشگاه‌های جهان است. جهت دسترسی به این مجموعه به بخش پایگاه‌های اطلاعاتی اشتراک شده بین‌المللی مراجعه نمائید.

همچنین کاربران دانشگاه علامه طباطبائی می‌توانند با استفاده از سامانۀ وی‌‌پی‌اِن خارج از محیط دانشگاه نیز به این مجموعه دسترسی داشته باشند.

کلید واژه ها: دسترسی آزمایشی مجموعۀ مجلات انتشارات کمبریج (Cambridge) پایگاه های اطلاعاتی بین المللی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :