شرکت رسانه‌های پیوستۀ کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد در دهمین جشنوارۀ وب و موبایل ایران

۱۶ دی ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۱۴۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۵۲۵
کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد با سامانۀ کتابخانۀ دیجیتالی، سامانۀ میز مرجع الکترونیکی و وب‌سایت کتابخانه در دهمین جشنوارۀ وب و موبایل ایران شرکت کرده است.
شرکت رسانه‌های پیوستۀ کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد در دهمین جشنوارۀ وب و موبایل ایران

جشنوارۀ وب و موبایل ایران هر ساله با حضور وبگاه‌های فعال کشور در حوزه‌های مختلف از جمله کسب و کارهای آن‌لاین، شخصی و شرکتی، اطلاع‌رسانی و محتوا، خدمات آن‌لاین و نرم‌افزارهای موبایلی از سال 1387 در روزهای انتهایی سال برگزار می‌شود و از میان وبگاه‌های فعال در گروه‌های مختلف، یک وبگاه به عنوان وبگاه برتر سال معرفی می‌شود. کتابخانۀ دیجیتالی و وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به ترتیب در سال‌های 1394 و 1395 در بخش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، رتبۀ نخست از دیدگاه مردمی را به دست آوردند. همچنین کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه در بخش داوری تخصصی به عنوان کاندید در بخش علم و دانش معرفی شد. امسال نیز کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد با سامانۀ کتابخانۀ دیجیتالی، میز مرجع الکترونیکی و وب‌سایت کتابخانه در این جشنواره شرکت کرده است. به منظور ثبت رأی به رسانه‌های مذکور در جشنواره به پیوندهای زیر مراجعه کنید و اقدامات زیر را انجام دهید:

  • پیوندهای زیر را باز کنید.
  • روی آِیکون قلب طوسی رنگ کلیک نمائید.
  • با اکانت یاهو یا جی‌میل وارد شوید.
  • دکمۀ تأیید را بزنید.
  • وقتی که رنگ آیکون قلب قرمز شود به معنی ثبت شدن رأی است که با رفرش کردن مرورگر نیز به رنگ قرمز باقی می‌ماند.

*** وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد ***

*** میز مرجع الکترونیکی ***

*** کتابخانۀ دیجیتالی ***

همچنین می‌توان با شماره‌گیری کد #20652*33*3* و #21001*33*3* از طریق همراه اول به این سامانه‌های اطلاعاتی بدون نیاز به تأیید ایمیل رأی داد. 

امید است با همیاری کاربران گرامی همانند سال‌های گذشته، نام کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد در بین وبگاه‌های بزرگ کشور مطرح شود.

کلید واژه ها: کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد سامانۀ دیجیتالی سامانۀ میز مرجع الکترونیکی وب‌سایت کتابخانه دهمین جشنوارۀ وب موبایل ایران


نظر شما :