انتخاب وب‌سایت‌های کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به عنوان 5 کاندیدای برتر در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

۰۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۳۲۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۵۰۹
وب‌سایت‌های کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به عنوان 5 کاندیدای برتر در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بخش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی انتخاب شدند.
انتخاب وب‌سایت‌های کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به عنوان 5 کاندیدای برتر           در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

وب‌سایت‌های کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد و کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه به عنوان کاندیدای دهمین جشنوارۀ وب و موبایل ایران در بخش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی انتخاب شدند.

در مرحله دوم فرایند داوری این جشنواره، 5 وب‌سایت برتر هر گروه به عنوان کاندیدای دریافت تندیس اعلام شدند که وب‌سایت‌های کتابخانه دیجیتالی و کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه از آن جمله بودند. جشنوارۀ وب و موبایل ایران، اولین بار در سال ۱۳۸۶ برای معرفی بهترین وب سایتهای ایرانی شروع به کار کرد، این جشنواره با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

 این جشنواره، هرساله در گروه‌های مختلف، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رأی داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند؛ همچنین یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را بر اساس آرای مردمی دریافت کرده، به عنوان وب‌سایت یا برنامه موبایلی برتر از دیدگاه مردمی معرفی می‌کند. کتابخانۀ دیجیتالی و وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی به ترتیب در سال‌های 1394 و 1395 در بخش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، رتبۀ نخست از دیدگاه مردمی را به دست آوردند. همچنین کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه در نهمین دورۀ این جشنواره به عنوان کاندیدای بخش علم و دانش از نظر داوران تخصصی شده بود.

اختتامیه جشنوارۀ وب و موبایل ایران، بزرگترین محل گردهمایی فعالان حوزه فناوری اطلاعات در ایران است که در سال‌های گذشته همزمان با کنفرانس وب و موبایل ایران برگزار و با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان دنیای وب و موبایل رو به رو شده است. این رویداد شامل سخنرانی چهره‌های برجسته، کارگاه‌های آموزشی، معرفی برترین استارتاپ‌های سال و میزگردهای مباحثه پیرامون موضوعات داغ روز برگزار می‌شود و امسال در دو روز پنجشنبه و جمعه 26 و 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد تا فرصت خوبی برای ارائه برنامه‌های متنوع وجود داشته باشد. شایان ذکر است که رأی‌گیری مردمی جشنواره همچنان ادامه دارد. به منظور ثبت رأی به وب‌سایت‌های کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد و کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه در دهمین جشنوارۀ وب و موبایل ایران به پیوندهای زیر مراجعه کرده و اقدامات زیر را انجام دهید: 

  • پیوندهای زیر را باز کنید.
  • بر روی آیکون قلب کلیک نمائید.
  • آدرس پست الکنرونیکی خود را وارد و ثبت رأی نمائید.
  • وارد پست الکترونیکی ثبت شده، شده و رأی خود را تأیید نمائید.

*** وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد ***

*** میز مرجع الکترونیکی ***

*** کتابخانۀ دیجیتالی ***

همچنین می‌توان با شماره‌گیری کد #20652*33*3* و #21001*33*3* از طریق همراه اول به وب‌سایت‌های مذکور رأی داد. 

امید است با همیاری کاربران گرامی همانند سال‌های گذشته، نام کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد در بین وبگاه‌های بزرگ کشور مطرح شود.

کلید واژه ها: وب‌سایت‌ کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی دهمین جشنواره وب موبایل ایران


نظر شما :