خوش‌آمدگویی کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی به دانشجویان جدیدالورود

۰۳ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۹۸۱۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۲۴
خوش‌آمدگویی کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی به دانشجویان جدیدالورود و خبر ایجاد پروفایل کاربری برای دانشجویان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد ورودی سال‌تحصیلی جدید در کتابخانۀ دیجیتالی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه
خوش‌آمدگویی کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی به دانشجویان جدیدالورود

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تبریک فرا رسیدن سال‌تحصیلی جدید به همه‌ اساتید و دانشجویان گرامی به ویژه دانشجویان جدیدالورود به اطلاع می‌رساند، پروفایل کاربری دانشجویان جدیدالورود مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد جهت دسترسی به منابع و استفاده از خدمات کتابخانۀ دیجیتالی ایجاد شده و آماده بهره‌برداری است. دانشجویان گرامی مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد می توانند با مراجعه به وب‌سایت کتابخانۀ دیجیتالی به نشانی  d-lib.atu.ac.ir و با نام کاربری (شمارۀ دانشجویی) و گذرواژه (کد ملی بدون صفر (های) آغازین)، از خدمات و منابع کتابخانۀ دیجیتالی استفاده نمایند. دانشجویان محترم توجه داشته باشند باید بعد از نخستین ورود به پروفایل کاربری، رمز عبور خود را تغییر دهند . راهنمای جستجو و دسترسی به منابع کتابخانه دیجیتالی در پیوندهای ذیل قابل مشاهده است.

شایان ذکر است که پروفایل کاربری دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی در کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه به زودی ایجاد، و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

راهنمای سریع جستجو در منابع دیجیتالی شامل کتاب، نسخه‌خطی، پایان‎‌نامه/رساله، طرح پژوهشی و...

راهنمای سریع جستجوی کتاب جهت استفاده و امانت


نظر شما :